Close

Sign Up For The Godsmack Newsletter

Stay up to date with Sully, Tony, Robbie and Shannon by signing up to The Awakening, the official newsletter for Godsmack. Regular updates will be sent straight to your inbox, giving you the latest on album releases, tour dates, ticket sales and more.

All fields must be completed in order to join the mailing list.

Mailing List

Email :

I just......

Fri, Sep 14, 2012 at 2:22 PM Popular

ate a sugar cookie.

What did you guys just do? Please refrain from informing us of bowel movements and such. cough Razor

Replies to This Posting

  1. Re: I just......

    Mon, Dec 17, 2012 at 6:18 PM

    watched How I met your mother and cried at the end, it was so... happy. Barney proposed to Robyn. Guess you have to watch the show, I just found it happy.

  2. Re: I just......

    Tue, Dec 18, 2012 at 11:35 AM

    pay the rent

  3. Re: I just......

    Tue, Dec 18, 2012 at 12:25 PM

    decided to relax a little ,so see ya all tomorrow

  4. Re: I just......

    Tue, Dec 18, 2012 at 2:09 PM

    c-ya

    I just heard....you don't know jack ...is coming back. If you don't know about this game...check it out...it's so much fun to play....

  5. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 8:50 AM

    spazzed LOL
    and just decided to watch SOA disc 4.... YAY

  6. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 9:04 AM

    I just want to sleep :)

  7. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 9:34 AM

    I just watched the news and there was an eagle in Canada that wanted to grab a little baby in the park...
    WTF???

  8. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 9:37 AM

    I just read an article that said that video is fake.

  9. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 9:39 AM

    thanks God about that

  10. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 9:45 AM

    Yes, nice work God. Good job.

  11. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 10:07 AM

    I told you he is a good guy

  12. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 10:21 AM

    Yep, he really came through for us on that fake bird video. Phew.

  13. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 11:57 AM

    That's cool... Canada fake video makes it's way to Macedonia. Did you see the monkey story as well? Darwin.

    I just am wondering who is the guy with Otto????? Nurses hubby??? Tell me.....

  14. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 2:21 PM

    I just got back home,drunk...need love

  15. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 2:39 PM

    finished watching SOA.... LOVED IT!!
    Tig with the dog... YAY
    Pope dead... YAY
    Tara... BOOO, poor thing. Just can't get out of it.
    Clay .... hmm, he'll re-build, but they could kill him off but it wouldn't be the same without him

    Now what do I watch lol

  16. BG avatar BG

    Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 2:54 PM

    ^was soooo happy Jax saved Tigg.

  17. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 3:41 PM

    I just knew he had a plan.

  18. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 6:13 PM

    Do you think it was Gemma that turned Tara in? Living up to her threat.

  19. Re: I just......

    Wed, Dec 19, 2012 at 6:44 PM

    I just don't know, it seems as if she did, but it might turn out to be someone else

  20. Re: I just......

    Thu, Dec 20, 2012 at 7:32 AM

    paid off my credit card. YAY!