Close

Sign Up For The Godsmack Newsletter

Stay up to date with Sully, Tony, Robbie and Shannon by signing up to The Awakening, the official newsletter for Godsmack. Regular updates will be sent straight to your inbox, giving you the latest on album releases, tour dates, ticket sales and more.

All fields must be completed in order to join the mailing list.

Replies to This Posting

  1. Re: Movies....

    Fri, Dec 14, 2012 at 6:42 AM

    BG wrote:
    I'm gonna watch "Ted" this weekend sometime. Looks hilarious.

    I thought Ted was amazing.

    * recalls Cabin In The Woods *

    Hope I haven't jinxed it for you.

  2. Re: Movies....

    Fri, Dec 14, 2012 at 6:46 AM

    do you know some safe site for downloading movies?

  3. Re: Movies....

    Fri, Dec 14, 2012 at 8:44 AM

    Safe, no. They all come with an inherent risk. Your best bet is to read user reviews before you start the download and avoid any that don't have reviews. Make sure you've got kickass virus software installed that gets updated daily too.

  4. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Fri, Dec 14, 2012 at 1:53 PM

    razor_wire wrote:
    BG wrote:
    I'm gonna watch "Ted" this weekend sometime. Looks hilarious.

    I thought Ted was amazing.

    * recalls Cabin In The Woods *

    Hope I haven't jinxed it for you.



    Nope. I know I will like it..I just know. No jinx on this one..haha.

  5. Re: Movies....

    Mon, Dec 17, 2012 at 9:45 AM

    so?

  6. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Mon, Dec 17, 2012 at 10:04 AM

    Shit..never got around to it. I am, however, going to watch TDKR here in a few minutes.

  7. Re: Movies....

    Mon, Dec 17, 2012 at 10:07 AM

    No, you will watch Ted in a few minutes, then you can discuss with Razor.

  8. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Mon, Dec 17, 2012 at 10:09 AM

    Well, a friend was supposed to loan it to me over the weeknd but that didn't happen. I'll get it from her at work this week.

  9. Re: Movies....

    Mon, Dec 17, 2012 at 11:59 AM

    LMAO... along with True Blood.... What???... True Blood... oh the customs guys are watching it, it will be delayed..MORE!!

  10. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Sun, Dec 30, 2012 at 6:54 AM

    I'm about to watch Savages. Anybody seen it? any good?

  11. Re: Movies....

    Mon, Dec 31, 2012 at 2:27 PM

    Watched "Trouble with Curves"
    Clint Eastwood and great baseball language.

  12. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Thu, Jan 17, 2013 at 6:25 PM

    BG wrote:
    razor_wire wrote:
    BG wrote:
    I'm gonna watch "Ted" this weekend sometime. Looks hilarious.

    I thought Ted was amazing.

    * recalls Cabin In The Woods *

    Hope I haven't jinxed it for you.



    Nope. I know I will like it..I just know. No jinx on this one..haha.



    FINALLY watched Ted. It was fuckin hysterical. Loved every minute of it. I will buy it.

  13. Re: Movies....

    Fri, Jan 18, 2013 at 1:10 AM

    Send me link about it I love a good comedy

    I watched Breaking Down part 2....I used to love the first 2 movies and I have to admit I like this one too.
    It is different than in the book but it is nice .

  14. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Fri, Jan 18, 2013 at 7:47 AM

    http://www.imdb.com/title/tt1637725/


    There ya go...pretty damn funny movie.

  15. Re: Movies....

    Fri, Jan 18, 2013 at 8:51 AM

    I love Mark Wahlberg
    Ill try to download it now

  16. Re: Movies....

    Sat, Jan 19, 2013 at 12:35 PM

    Best Movie Ever.

  17. Re: Movies....

    Sat, Jan 19, 2013 at 3:34 PM

    look nice

    BTW I can not download Ted,I can't find safe link...

  18. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Thu, Jan 24, 2013 at 3:52 PM

    ok..watched a few movies last few days.

    Ted - 10/10. Hilarious, could watch it again right now then again tomorrow.
    Savages - 6/10. I guess I expected more. I thought would be badass but it was kinda slow.
    The Dark Knight Rises - 5/10. Way too fuckin long. Not enough action..wtf was with Bain? Ugh..
    Taken 2 - 8/10. Liam is a badass. Not as good as 1, but still good.

  19. BG avatar BG

    Re: Movies....

    Thu, Jan 24, 2013 at 4:10 PM

    ohhh and Killer Joe. WORST MOVIE EVER.


    0.0001/10.

  20. Re: Movies....

    Thu, Jan 24, 2013 at 4:12 PM

    Say it aint so.